Wij gebruiken cookies om onze website goed te laten werken. Extra cookies gebruiken wij alleen met jouw toestemming. Deze extra cookies helpen ons te begrijpen hoe jij de website gebruikt. Zo kunnen wij de website voor jou verbeteren. Je kunt altijd zelf kiezen of je ons toestemming geeft of niet. Ook kun je de toestemming op elk moment weer intrekken. Dit doe je via de link 'Cookie-instellingen' links onderaan elke pagina. Door op 'Alles accepteren' te klikken, geef je ons toestemming om cookies te gebruiken.
mijnHaagWonen tijdelijk in onderhoud
Op dinsdag 17 juni kun je weer inloggen.
Wij gaan gebruikmaken van een nieuw systeem voor onze administratie
Om over te stappen naar het nieuwe systeem sluiten we mijnHaagWonen twee weken af.
Dit is nodig voor een goede overgang.
Onze klantenservice is gewoon bereikbaar
Heb je een vraag, verzoek of wil je een reparatie doorgeven? Bel ons dan!
Hou er rekening mee dat we tot en met 16 juni niet al jouw gegevens kunnen inzien.
Dit betekent onder andere;
Het is niet mogelijk om nu een betalingsregeling af te spreken
Bel ons ná 16 juni. Dan kijken we wat er mogelijk is.
Heb je te maken met een deurwaarder?
Wij vragen jou dan in alle gevallen contact op te nemen met jouw deurwaarder.
Het afrekenen van de service- en stookkosten kan iets later zijn
Onze huurders ontvangen elk jaar vóór de maand juli een eindrekening voor service- en stookkosten.
Door de onderbreking van twee weken is het mogelijk dat wij een vertraging oplopen.
We zijn te bereiken op telefoonnummer 070 250 70 70 of info@haagwonen.nl
Op maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur. En vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.
Buiten deze openingstijden zijn wij alleen bereikbaar voor spoedgevallen via ons telefoonnummer.