Wij gebruiken cookies om onze website goed te laten werken. Extra cookies gebruiken wij alleen met jouw toestemming. Deze extra cookies helpen ons te begrijpen hoe jij de website gebruikt. Zo kunnen wij de website voor jou verbeteren. Je kunt altijd zelf kiezen of je ons toestemming geeft of niet. Ook kun je de toestemming op elk moment weer intrekken. Dit doe je via de link 'Cookie-instellingen' links onderaan elke pagina. Door op 'Alles accepteren' te klikken, geef je ons toestemming om cookies te gebruiken.
Veelgestelde vragen
ALGEMEEN
Wat kan ik regelen op mijn Haag Wonen?
Met Mijn Haag Wonen heb je altijd en overal inzicht in je gegevens, contracten en betalingen. Ook kun je veel zaken regelen op het moment dat het jou uitkomt.
Bijvoorbeeld:
- Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren
- Huur opzeggen
- Overlast melden
- Betaalwijze en betaalgegevens aanpassen
- Contact met ons opnemen
AANMELDEN
Ik heb geen e-mailadres, kan ik een account aanmaken?
Helaas, je kunt zonder e-mailadres geen gebruik maken van mijnHaagWonen.
Ik wil een unieke inlogcode aanvragen om me aan te melden. Hoe doe ik dat?
De unieke inlogcode heb je alleen nodig als je je voor het eerst aanmeldt. Heb je deze niet ontvangen? Of ben je de unieke inlogcode kwijtgeraakt? Vraag makkelijk zelf de unieke code aan via mijnHaagWonen en ontvang deze in je e-mail.
Hoe zorg ik dat ik het mijnHaagWonen-account kan gebruiken?
Ga naar mijnhaagwonen.nl. Klik op de knop aanmelden. Vul hier je gegevens in. Gebruik de achternaam en unieke code uit de brief die door ons is verzonden. Je ontvangt nu een e-mail om je aanmelding te bevestigen.
Eerste keer aanmelden lukt niet, wat moet ik doen?
Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, krijg je een e-mail. Met deze e-mail kun je jouw aanmelding bevestigen door op de link in de e-mail te klikken. Deze e-mail kan in je ongewenste mail zitten. Is er een andere reden waardoor het aanmelden niet lukt? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Ik heb de aanmeldgegevens met unieke code aangevraagd, maar ik heb nog steeds geen gegevens ontvangen. Wat nu?
Controleer of de velden goed zijn ingevuld. Voor extra uitleg hierover klik hier . Lukt het nog niet? Neem contact met ons op via (070) 250 70 70. Telefonisch controleren we samen welke gegevens bij ons geregistreerd zijn.
Hoe kom ik aan nieuwe aanmeldgegevens bij een echtscheiding of overlijden?
Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70 om je inloggegevens te veranderen. Zo zorg je ervoor dat alleen jij nog toegang hebt tot mijnHaagWonen.
INLOGGEN
Hoe log ik in op mijnHaagWonen?
Voer je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’. Opent de pagina niet direct op de inlogpagina? Klik dan op de knop ‘Inloggen’ rechtsboven op de pagina. Nu krijg je een sms met een code die je moet invullen. Nu ben je ingelogd. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ik wil inloggen op mijnHaagWonen, maar ik ontvang geen sms met de verificatiecode. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. Samen met jou controleren we naar welk telefoonnummer de sms is verstuurd. Klopt het nummer niet? Dan passen we het direct aan.
Waarom krijg ik een code via sms gestuurd om me aan te melden bij mijnHaagWonen?
De sms is een extra beveiliging. Alleen een wachtwoord instellen om toegang te krijgen tot jouw gegevens is tegenwoordig niet veilig genoeg. Wachtwoorden kunnen geraden of gestolen worden. Om toegang te krijgen tot je account heb je ook een code nodig die alleen jij kunt weten. Die sturen we naar je mobiele telefoon zodra je je aanmeldt.
Ik krijg een foutmelding bij het inloggen, wat moet ik doen?
Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heb je hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Voer je e-mailadres in dat gekoppeld is aan je account. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten. Volg de instructies in de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ik ben vergeten met welk e-mailadres ik me heb aangemeld. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Ik wil het e-mailadres (login) waarmee ik inlog veranderen. Hoe doe ik dat?
Log in met je oude e-mailadres. Klik rechtsboven op je naam en kies voor ‘login wijzigen’. Vul nu het nieuwe e-mailadres. De volgende keer kan je inloggen met het nieuwe e-mailadres.
Hebben mijn partner/medehuurder en ik met hetzelfde account toegang tot mijnHaagWonen?
Ja, jij en je partner/medehuurder hebben toegang tot mijnHaagWonen met hetzelfde account. Alle huurders op hetzelfde adres moeten dit account gebruiken.
Wat kan ik regelen op mijn Haag Wonen?
Met Mijn Haag Wonen heb je altijd en overal inzicht in je gegevens, contracten en betalingen. Ook kun je veel zaken regelen op het moment dat het jou uitkomt.
Bijvoorbeeld:
- Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren
- Huur opzeggen
- Overlast melden
- Betaalwijze en betaalgegevens aanpassen
- Contact met ons opnemen
AANMELDEN
Ik heb geen e-mailadres, kan ik een account aanmaken?
Helaas, je kunt zonder e-mailadres geen gebruik maken van mijnHaagWonen.
Ik wil een unieke inlogcode aanvragen om me aan te melden. Hoe doe ik dat?
De unieke inlogcode heb je alleen nodig als je je voor het eerst aanmeldt. Heb je deze niet ontvangen? Of ben je de unieke inlogcode kwijtgeraakt? Vraag makkelijk zelf de unieke code aan via mijnHaagWonen en ontvang deze in je e-mail.
Hoe zorg ik dat ik het mijnHaagWonen-account kan gebruiken?
Ga naar mijnhaagwonen.nl. Klik op de knop aanmelden. Vul hier je gegevens in. Gebruik de achternaam en unieke code uit de brief die door ons is verzonden. Je ontvangt nu een e-mail om je aanmelding te bevestigen.
Eerste keer aanmelden lukt niet, wat moet ik doen?
Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, krijg je een e-mail. Met deze e-mail kun je jouw aanmelding bevestigen door op de link in de e-mail te klikken. Deze e-mail kan in je ongewenste mail zitten. Is er een andere reden waardoor het aanmelden niet lukt? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Ik heb de aanmeldgegevens met unieke code aangevraagd, maar ik heb nog steeds geen gegevens ontvangen. Wat nu?
Controleer of de velden goed zijn ingevuld. Voor extra uitleg hierover klik hier . Lukt het nog niet? Neem contact met ons op via (070) 250 70 70. Telefonisch controleren we samen welke gegevens bij ons geregistreerd zijn.
Hoe kom ik aan nieuwe aanmeldgegevens bij een echtscheiding of overlijden?
Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70 om je inloggegevens te veranderen. Zo zorg je ervoor dat alleen jij nog toegang hebt tot mijnHaagWonen.
INLOGGEN
Hoe log ik in op mijnHaagWonen?
Voer je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’. Opent de pagina niet direct op de inlogpagina? Klik dan op de knop ‘Inloggen’ rechtsboven op de pagina. Nu krijg je een sms met een code die je moet invullen. Nu ben je ingelogd. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ik wil inloggen op mijnHaagWonen, maar ik ontvang geen sms met de verificatiecode. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. Samen met jou controleren we naar welk telefoonnummer de sms is verstuurd. Klopt het nummer niet? Dan passen we het direct aan.
Waarom krijg ik een code via sms gestuurd om me aan te melden bij mijnHaagWonen?
De sms is een extra beveiliging. Alleen een wachtwoord instellen om toegang te krijgen tot jouw gegevens is tegenwoordig niet veilig genoeg. Wachtwoorden kunnen geraden of gestolen worden. Om toegang te krijgen tot je account heb je ook een code nodig die alleen jij kunt weten. Die sturen we naar je mobiele telefoon zodra je je aanmeldt.
Ik krijg een foutmelding bij het inloggen, wat moet ik doen?
Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heb je hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Voer je e-mailadres in dat gekoppeld is aan je account. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten. Volg de instructies in de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ik ben vergeten met welk e-mailadres ik me heb aangemeld. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Ik wil het e-mailadres (login) waarmee ik inlog veranderen. Hoe doe ik dat?
Log in met je oude e-mailadres. Klik rechtsboven op je naam en kies voor ‘login wijzigen’. Vul nu het nieuwe e-mailadres. De volgende keer kan je inloggen met het nieuwe e-mailadres.
Hebben mijn partner/medehuurder en ik met hetzelfde account toegang tot mijnHaagWonen?
Ja, jij en je partner/medehuurder hebben toegang tot mijnHaagWonen met hetzelfde account. Alle huurders op hetzelfde adres moeten dit account gebruiken.